FacebookX / TwitterLinkedinThreads

Kas ir Centrālā finanšu un līgumu aģentūra?

  • Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir valsts iestāde.
  • Centrālās finanšu un līgumu aģentūras darbu uzrauga Finanšu ministrija.
  • Centrālās finanšu un līgumu aģentūras saīsinātais nosaukums ir CFLA.

Ko dara Centrālā finanšu un līgumu aģentūra?

  • CFLA darbu regulē nolikums.
  • Ar nolikumu vari iepazīties šeit.
  • Galvenais CFLA uzdevums ir administrēt naudu, ko
  • kā atbalstu Latvijai piešķīrusi Eiropas Savienība vai
  • kāda valsts, piemēram, Šveice vai Norvēģija.

Kā sazināties ar Centrālo finanšu un līgumu aģentūru?

  • Ja Tev ir jautājumi un nepieciešama konsultācija,
  • Tu vari nākt uz CFLA klientu apkalpošanas centru Rīgā (Vecrīgā), Meistaru ielā 10.
  • Klientu apkalpošanas centrs sniedz konsultācijas
  • par pieejamo Eiropas Savienības fondu finansējumu.
  • Projektu īstenotāji centrā var iesniegt un saņemt dokumentus,
  • tikties ar sava projekta vadītāju vai
  • saņemt konsultāciju par projektu vadības e-vides lietošanu.

CFLA ir reģionālās nodaļas arī citās Latvijas pilsētās:

  • Rēzeknē, 18. novembra ielā 35, 2. stāvā
  • Kuldīgā, Liepājas ielā 48, 303. kabinetā
  • Cēsīs, Poruka ielā 8, 219. kabinetā
  • Jelgavā, Pasta ielā 43, 3.stāvā 
  • Vari zvanīt pa tālruni +371 66939777
  • Vari rakstīt e-pastu uz adresi info@cfla.gov.lv vai cfla@cfla.gov.lv
  • Vari uzdot savu jautājumu CFLA mājaslapā ⇒ Uzdot jautājumu

Kāds ir Centrālās finanšu un līgumu aģentūras darba laiks?

CFLA strādā katru darba dienu no pulksten 8.30 līdz 12.30 un no 13.00 līdz 17.00.